Συχνές Ερωτήσεις (FAQ) για τις Υπηρεσίες της Lefkada Hospitality

 

Γενικά & Υπηρεσίες Διαχείρισης Ακινήτων

Ποιες υπηρεσίες διαχείρισης βραχυχρόνιας μίσθωσης προσφέρει η Lefkada Hospitality;

Παρέχουμε ένα πλήρες πακέτο υπηρεσιών που περιλαμβάνει: πλήρη καταχώρηση και βελτιστοποίηση του ακινήτου σας στις πλατφόρμες (Airbnb, Booking.com, Expedia, Vrbo κ.ά.), δυναμική τιμολόγηση, διαχείριση κρατήσεων και επικοινωνίας με τους επισκέπτες, check-in/check-out, καθαρισμό και συντήρηση του ακινήτου.

Πώς βοηθάτε στην αύξηση των εσόδων του ακινήτου μου;

Χρησιμοποιούμε προηγμένα εργαλεία δυναμικής τιμολόγησης (Revenue Management) που προσαρμόζουν την τιμή διανυκτέρευσης σε πραγματικό χρόνο με βάση τη ζήτηση, την εποχικότητα, τις εκδηλώσεις και τις τιμές του ανταγωνισμού, μεγιστοποιώντας έτσι την πληρότητα και το κέρδος σας.

Πού δραστηριοποιείται η Lefkada Hospitality;

Η εταιρεία μας εξειδικεύεται στη διαχείριση ακινήτων βραχυχρόνιας μίσθωσης στη Λευκάδα και τις γύρω περιοχές, προσφέροντας γνώση και τοπική υποστήριξη.

Καταχώρηση & Διαχείριση Πλατφορμών

Σε ποιες πλατφόρμες καταχωρείτε το ακίνητό μου;

Αναλαμβάνουμε την καταχώρηση και διαχείριση σε όλες τις μεγάλες διεθνείς πλατφόρμες, όπως Airbnb, Booking.com, Tripadvisor, Expedia, Vrbo (HomeAway), Agoda και άλλες, εξασφαλίζοντας μέγιστη προβολή.

Πώς εξασφαλίζετε ότι δεν θα υπάρξει διπλοκράτηση (overbooking);

Χρησιμοποιούμε εξειδικευμένο Channel Manager που συγχρονίζει άμεσα τη διαθεσιμότητα και τις τιμές σε όλες τις πλατφόρμες, εξαλείφοντας τον κίνδυνο διπλοκρατήσεων.

Ποιος απαντά στα μηνύματα και τις ερωτήσεις των επισκεπτών;

Η ομάδα μας αναλαμβάνει την 24/7 επικοινωνία με τους δυνητικούς και υπάρχοντες επισκέπτες, απαντώντας σε ερωτήσεις, διαχειριζόμενη τις κρατήσεις και εξασφαλίζοντας άριστες κριτικές.

Ακίνητο & Επισκέπτες

Χρειάζεται να ασχοληθώ με το check-in/check-out;

Όχι. Η ομάδα μας φροντίζει για την υποδοχή και την ολοκλήρωση της διαμονής των επισκεπτών. Εφαρμόζουμε συστήματα, όπως το smart self-check-in, αν είναι εφικτό, για ευκολία και καλύτερη εμπειρία.

Τι γίνεται σε περίπτωση βλάβης ή ζημιάς στο ακίνητο;

Διαθέτουμε ομάδα συντήρησης για άμεση αντιμετώπιση τυχόν βλαβών. Σε περίπτωση ζημιάς από τον επισκέπτη, αναλαμβάνουμε τη διαχείριση της εγγύησης (security deposit) μέσω της εκάστοτε πλατφόρμας για την αποκατάσταση.

Μπορώ να χρησιμοποιώ το ακίνητό μου όποτε θέλω;

Βεβαίως. Εσείς αποφασίζετε τις περιόδους κατά τις οποίες θέλετε να χρησιμοποιήσετε το ακίνητο, ενημερώνοντάς μας εγκαίρως για να αποκλείσουμε τις ημερομηνίες από τα ημερολόγια κρατήσεων.