Συχνές Ερωτήσεις (FAQ) για τις Υπηρεσίες της Lefkada Hospitality
Παρέχουμε ένα πλήρες πακέτο υπηρεσιών που περιλαμβάνει: πλήρη καταχώρηση και βελτιστοποίηση του ακινήτου σας στις πλατφόρμες (Airbnb, Booking.com, Expedia, Vrbo κ.ά.), δυναμική τιμολόγηση, διαχείριση κρατήσεων και επικοινωνίας με τους επισκέπτες, check-in/check-out, καθαρισμό και συντήρηση του ακινήτου.
Χρησιμοποιούμε προηγμένα εργαλεία δυναμικής τιμολόγησης (Revenue Management) που προσαρμόζουν την τιμή διανυκτέρευσης σε πραγματικό χρόνο με βάση τη ζήτηση, την εποχικότητα, τις εκδηλώσεις και τις τιμές του ανταγωνισμού, μεγιστοποιώντας έτσι την πληρότητα και το κέρδος σας.
Η εταιρεία μας εξειδικεύεται στη διαχείριση ακινήτων βραχυχρόνιας μίσθωσης στη Λευκάδα και τις γύρω περιοχές, προσφέροντας γνώση και τοπική υποστήριξη.
Αναλαμβάνουμε την καταχώρηση και διαχείριση σε όλες τις μεγάλες διεθνείς πλατφόρμες, όπως Airbnb, Booking.com, Tripadvisor, Expedia, Vrbo (HomeAway), Agoda και άλλες, εξασφαλίζοντας μέγιστη προβολή.
Χρησιμοποιούμε εξειδικευμένο Channel Manager που συγχρονίζει άμεσα τη διαθεσιμότητα και τις τιμές σε όλες τις πλατφόρμες, εξαλείφοντας τον κίνδυνο διπλοκρατήσεων.
Η ομάδα μας αναλαμβάνει την 24/7 επικοινωνία με τους δυνητικούς και υπάρχοντες επισκέπτες, απαντώντας σε ερωτήσεις, διαχειριζόμενη τις κρατήσεις και εξασφαλίζοντας άριστες κριτικές.
Όχι. Η ομάδα μας φροντίζει για την υποδοχή και την ολοκλήρωση της διαμονής των επισκεπτών. Εφαρμόζουμε συστήματα, όπως το smart self-check-in, αν είναι εφικτό, για ευκολία και καλύτερη εμπειρία.
Διαθέτουμε ομάδα συντήρησης για άμεση αντιμετώπιση τυχόν βλαβών. Σε περίπτωση ζημιάς από τον επισκέπτη, αναλαμβάνουμε τη διαχείριση της εγγύησης (security deposit) μέσω της εκάστοτε πλατφόρμας για την αποκατάσταση.
Βεβαίως. Εσείς αποφασίζετε τις περιόδους κατά τις οποίες θέλετε να χρησιμοποιήσετε το ακίνητο, ενημερώνοντάς μας εγκαίρως για να αποκλείσουμε τις ημερομηνίες από τα ημερολόγια κρατήσεων.
|